post

User Experience Designer (UX Expert)

Wat houdt deze vacature in?

We zetten onze klanten op de eerste plaats, wat een geweldige gebruikerservaring met digitale touchpoints omvat. Als user experience designer (UX-expert) zorg je ervoor dat onze apps en websites perfect inspelen op de behoeften van interne en externe klanten.

In onze app blijven we gebruiksvriendelijke en goed doordachte ontwerpen bieden. Zo zorgen wij voor de beste digitale ervaring, en met jouw expertise in UX heb jij hieraan bijgedragen. Zo hebben we samen het gewenste resultaat bereikt.

Als grootste bankverzekeraar van België zetten we ons elke dag in om ideeën en oplossingen te bieden om klanten en de samenleving te helpen. We zijn gemotiveerd en streven ernaar om een ​​”referentie” te worden voor de financiële sector. Breng enkele wijzigingen aan. En de toekomst. #Gedaan

Wat verwachten we van jou?

  • U maakt interactieve stromen en wireframes.
  • Samen met onze gebruikersonderzoekers kunt u ontwerpinteracties met eindgebruikers verifiëren en verbeteringen voorstellen.
  • Je coördineert het ontwerp van de gebruikersinterface.
  • Je zorgt ervoor dat de uiteindelijke oplevering voldoet aan de ontwerpeisen.
  • Je motiveert ontwerpkeuzes in projectteams en mijlpaalbijeenkomsten.
  • Je zorgt voor de consistentie van onze website en andere kanalen. Je volgt de elementen in onze stijlgids en past deze indien nodig aan.
  • U kunt onze stijlrichtlijnen up-to-date houden en ervoor zorgen dat u ze opvolgt. U kunt hierover advies geven aan de copywriters en digitale marketeers in uw team.

Jouw troeven?

Je weet de behoeften van de klant te verwoorden en mogelijke oplossingen te evalueren. Zoals interviews, kaartsortering, testprotocollen en bruikbaarheidstesten

U kunt vlot samenwerken met tekstschrijvers, grafisch ontwerpers en ontwikkelaars. Hiertoe ontwikkel je interactieve processen, wireframes, UI-specificaties en ontwerpopgaven.

U kunt vlot communiceren, uw eigen keuzes inspireren, goed presteren en anderen overtuigen. In de discussie vertegenwoordig je altijd de belangen van de eindgebruiker en respecteer je altijd de mening van collega’s. U kunt ook een leidende rol spelen in seminars die uw klanten meedogenloos verdedigen.

  • Je organiseert het gebruikerslab en verwerkt de resultaten in het ontwerp.
  • U kunt seminars organiseren en uw team van klantgericht denken overtuigen om onze applicatie te onderscheiden van andere applicaties.
  • Je bent geïnteresseerd in de ontwikkeling van digitale touchpoints en hoe gebruikers daarmee omgaan.
  • U denkt dat mobiele apparaten de eerste zijn en houdt altijd rekening met verschillende breekpunten en apparaten.
  • Je bent bedreven in het gebruik van prototyping-tools zoals Axure, Adobe XD of Sketch.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands
  • Je hoeft geen ervaring te hebben in de financiële sector en / of de omgeving van grote bedrijven, maar je hebt wel een voordeel

Skills

  • userexperience
  • userexperiencetesting
  • usabilitytesting
  • dynamiccommunicator
  • presentationskills
  • prototyping
  • wireframing

Wat hebben we je te bieden?

Je komt terecht in een gedreven multidisciplinair team. We kunnen onze klanten en elkaar elke dag van dienst zijn.

Je krijgt een contract voor onbepaalde tijd met een competitief salaris, en onze bank- en verzekeringsproducten bieden een breed scala aan andere voordelen en personeelsbeloningen.

Je kunt werk en privéleven op elkaar afstemmen.

Je werkplek in Leuven is vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. Is het soms handig om thuis te werken?

https://www.vindazo.be/vacatures/ux-design.html