Weblijn
Image default
Dienstverlening

Bellen

Telefonie en de achterliggende telefonie vliegt vooruit. Waar het toen ik nog een klein jochie was al bijzonder was dat je een draadloze telefoon in huis had, hebben we er nu allemaal een op zak met een touchscreen. Ook is de gemiddelde kracht van een telefoon tegenwoordig bijna gelijk aan een fatsoenlijke computer. Iedereen heeft tegenwoordig een vaste verbinding met internet. Maar toch is en blijft het zo dat we nog steeds op een haast traditionele manier bellen, zijn er geen alternatieven, verbeteringen of ontwikkelingen die ook dit aspect van de telefoon om laten slaan?

Ik hoor iedereen al denken 4G dat bestaat toch al jaren en daar maak ik toch al lang gebruik van? Ja dat klopt inmiddels is een groot deel van de Nederlanders verbonden met het 4G netwerk. Echter om te bellen schakelt de telefoon terug naar een van de 2G netwerken. Het nieuwe bellen veroorzaakt een hogere kwaliteit en een lagere wachttijd. Daarnaast komen een hoop extra opties beschikbaar die het bellen allemaal een nieuwe dimensie geven. Zo wordt het mogelijk om te bellen met een onderwerp. Ook blijft het downloaden van zware bestanden mogelijk terwijl je aan het bellen bent en ondersteund de dienst VoLTE ook het direct schakelen tussen video en audio bellen. De kwaliteit zal met grote sprongen vooruit gaan en zorgen voor een ware revolutie in telefoonland.

Ben jij een echte ondernemer? Ben je altijd druk met de zaak bezig en probeer je dit ook op andere mensen over te brengen? Dan kan het best wel eens gebeuren dat jij of jouw collega’s in een vergadering zitten of achter het stuur zitten. Dan kan de telefoon natuurlijk niet opgenomen worden. Er bestaat gelukkig een antwoordservice die de telefoonopname voor jou regelt. Zo weet je zeker dat je geen omzet misloopt. Het zal maar net een geïnteresseerde klant zijn of juist een klant met een prangende vraag die hierdoor ontevreden wordt. Allemaal mogelijkheden die we liever niet meemaken dus.

Bellen